17 Mart 2009 Salı

notlar...

Aklıma geldikçe birer cümle eklemek en sağlıklısı olacak sanırım...

  • İnsanlar benle tanıştıklarında önce Fransız olduğumu düşünüp sonra Türk olduğumu öğrendiklerinde egzotik meyve muamelesi görüyorum tüm bu çokkültürlülüğe rağmen.
  • Londra'da poşu modası var...wtf?!?
  • Londra güvercinleri deli...Uçarken insanın kaafasına çarpabilir ya da kucağınıza konabilirler. Hiç insan korkusu yok!
  • Sokakta güvercin, s,ncap ve kurbağa dışında hiç hayvan yok...kedi özledim!
  • Londralı olmak için alışveriş yapmaya giderken markete kendi poşetinle gitmek gerekiyor sanırım...Ben hala unutuyorum; daha olmamışım..=)
  • Pencereler hep dışarı açılıyor..
  • St Patrick's day kutlamalarında İrlandalı olduğundan şüpheliyim...Ama hepimiz İrlandalı değil miyiz zaten=) (Ayrıca neden kutlamalarda hep gayda vardı anlamadım. İskoçya'nın değil miydi gayda?!?) Ben upload edene dek: http://www.london.gov.uk/stpatricksday/slideshows/2009/index.jsp
    http://www.flickr.com/photos/normko/3359028757/

1 yorum:

  1. çocuğum yaz, daha çok yaz, çok çok yaz... takip etmek isterim, sevgilerimi sunarım.
    gülnaz

    YanıtlaSil